Sodelovanje z angleško šolo St John's Catholic Comprehensive School iz Gravesenda (Kent, Anglija) se je začelo v šolskem letu 2008/09, ko so naši dijaki skupaj z dijaki s Poljske, iz Litve in Anglije sodelovali v mednarodnem projektu "Izzivi v šolah". Stkali smo vezi, ki jih ohranjamo z vsakoletnimi prijateljskimi obiski obeh šol in ogledi držav. Tako so bili angleški dijaki že gostje naših Škofijcev, izvedli smo izmenjavo učiteljev športne vzgoje, evropski in sedaj inovativni razred pa šolo obiščeta, kadar gredo na ekskurzijo v London. V šolskem letu 2013/14 ponovno načrtujemo skupni mednarodni projekt, ki bi naše vezi še bolj utrdil.

Bojana Panevski, prof.

Obisk Angležev iz katoliške šole St John's

V torek, 22. 10. 2013, so Škofijsko gimnazijo obiskali učenci iz katoliške šole St John's iz kraja Gravesend v Kentu, Angliji. Naši dijaki so jim razkazali gimnazijo, med skupnim druženjem pa smo bili deležni tudi krajše predstavitve njihove šole. Po kosilu smo se zbrali na ploščadi pred šolo ter se skupaj odpravili v mestni center; predstavili smo jim Trg svobode in mariborski grad. Skozi židovsko četrt smo se podali na sprehod po Lentu do stare vinske trte, ogled mesta pa smo zaključili na Slomškovem trgu in v Stolni cerkvi. Angleški učenci so bili navdušeni nad našim čudovitim vremenom, pa tudi drugače so imeli za Slovenijo same pohvale - v Mariboru jim je bil posebej všeč pridih starejše arhitekture.

DSC 2500

Skupaj smo preživeli zelo lep dan in upamo, da jih kdaj v prihodnje tudi mi obiščemo v Angliji!
Teja Gerjovič, 1.a

Dijaki z Otoka

Prijateljstvo ne pozna meja in tega se držimo tudi dijaki Škofijske gimnazije iz Maribora in naši angleški prijatelji iz St. John's Catholic Comprehensive School iz Kenta.

British council nam je omogočil, da smo škofijci oktobra odpotovali v Anglijo, kjer smo izmenjevali svoja mnenja o varnih šolah in iskali primerne rešitve. Ta teden pa so nam Angleži, zaradi močnih prijateljskih vezi, ki smo jih spletli v Londonu, obisk vrnili. Pripravili smo jim pravcato raziskovanje dežele na sončni strani Alp, tako so v petek sodelovali pri pouku in spoznali naš šolski sistem in način poučevanja, popoldan pa smo zapolnili s pohajkovanjem po srednjeveškem Mariboru. V soboto zjutraj smo se vsi zbrali pred šolo in se odpravili raziskovat Gorenjsko. Najprej smo si ogledali Bled in blejski grad, popoldan pa smo obiskali še Bohinj, kjer so najpogumnejši le do gležnjev pomolili noge v ledeno hladno jezero. Pozno popoldan smo se odpravili proti Gorici, kjer smo večerjali, nato pa v Miren, kjer smo prenočili. Zjutraj nas je zbudil cerkveni zvon, ki je vabil v sveti maši na cvetno nedeljo, kasneje smo se odpravili proti morju in upali na lepo vreme. Nedeljo smo preživeli v modernem Portorožu, kjer smo se sladkali s sladoledom ob plaži in metali »žabice« v morje. Nato smo se peš odpravili proti Piranu, kjer smo se povzpeli do cerkve na vrhu rta in občudovali razgled nad slovenskim morjem. Popoldan smo se odpravili še v Postojnsko jamo, nato pa nas je pot vodila nazaj proti štajerski prestolnici. Ponedeljek je bil pohorsko obarvan. Z gondolo smo se povzpeli na vrh Pohorja, si privoščili lenarjenje na soncu, nato pa nas je pot nesla še po zadnjih nakupih. Že naslednje jutro so se Otočani poslovili in se odpravili še na hiter ogled Ljubljane. Mi, domačini, pa smo se po petih dneh vrnili nazaj v šolske klopi.

Prepričani smo, da se tukaj naše sodelovanje in vezi še niso pretrgale. Nasprotno, še tesneje smo se povezali in že načrtujemo skupne poletne počitnice.
Mojca Kramberger, 4.d

Angleški učitelj Richard Thackeray je posnel tudi film o naši šoli in Sloveniji, ki smo jo doživeli skupaj. Oglejte si film!

london 01 london 02 london 03

london 04 london 05 london 06

london 07 london 08

Slovensko-angleško prijateljstvo

Mednarodni projekt »Safe school« nam je omogočil, da smo spoznali svoje vrstnike iz drugih koncev našega starega kontinenta. S pomočjo projekta smo prejšnjo jesen obiskali Anglijo, kjer smo gostovali na angleški šoli St. John's. Zdaj pa bodo dijaki tamkajšnje šole obiskali nas, skupaj si bomo ogledali lepote naše dežele pod Alpami.

10 dijakov angleške katoliške šole St. John pride v Slovenijo jutri, 2. aprila, v večernih urah.

Zvečer jim pripravljamo dobrodošlico v dijaškem domu AMS, že naslednji dan pa jim bo dobrodošlico izrekel tudi direktor Zavoda dr. Ivan Štuhec in ravnateljica Škofijske gimnazije gospa Irena Rebolj Kraner. Po odmoru, ki je namenjen malici, bodo dijaki prisostvovali pouku četrtih letnikov. Kasneje se odpravimo po štajerski prestolnici, zvečer pa si ogledamo muzikel »Feel the Beat«.

Naslednji dan, torej v soboto, se odpravimo proti Gorenjski. Ogledamo si Bled in Bohinj, prespimo pa v Mirnu. Kasneje nas pot zanese še na Primorsko, kjer si bomo ogledali Piran in Portorož. Popoldan pa nas čaka še ogled Postojnske jame. V poznih popoldanskih urah nas bo pot zanesla spet nazaj proti Mariboru.

Ponedeljek bo obarvan z dopoldanskim izletom na Pohorje in slovesom od gimnazije. Zadnji dan se angleški dijaki odpravijo proti Ljubljani, kjer si ogledajo staro mestno jedro in lepote slovenske prestolnice. Pot jih v popoldanskih urah popelje na letališče, od koder odpotujejo nazaj na Otok.

Mojca Kramberger, 4. d

Organizacijske enote

Zavod Antona Martina Slomška
Hiša otrok - Vrtec Montessori Glasbena in baletna šola Antona Martina Slomška Škofijska gimnazija Antona Martina Slomška Dijaški dom Antona Martina Slomška Logo medgeneracijska akademija